.
Όραμα:
Να καταστεί το Ι.ΜΕΤ. ο κύριος και συνεκτικός Πόλος Έρευνας στις Μεταφορές, τη Βιώσιμη Κινητικότητα και τον Τουρισμό στην Ελλάδα και μέσα στους 10 καλύτερους κόμβους τεχνολογίας και τεχνογνωσίας στην Ευρώπη.

safe up logo

Ακρωνύμιο: SAFE-UP
Τίτλος έργου: Proactive safety systems and tools for constantly upgrading road environment
Διάρκεια:
48 μήνες (01/06/2020 – 31/05/2023)

Περιγραφή & Στόχοι: Το SAFE-UP είναι ένα τριετές ευρωπαϊκό πρόγραμμα Έρευνας και Καινοτομίας του Ορίζοντα 2020 (www.safe-up.eu) που ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2020. Το SAFE-UP σχεδιάζει και αναλύει προληπτικά κρίσιμα για την ασφάλεια σενάρια σε οδικό περιβάλλον υψηλής αυτοματοποίησης καθώς και σε μικτό κυκλοφοριακό περιβάλλον, ενσωματώνοντας δεδομένα τροχαίων ατυχημάτων και μελλοντικές συνθήκες κυκλοφορίας με νέες μορφές μετρήσεων ασφάλειας και μικροσκοπικά μοντέλα, σε μία πλατφόρμα προσομοίωσης κυκλοφορίας. Για να επικυρωθεί το δυναμικό αυτών των αρχικών σχεδίων, το SAFE-UP θα χρησιμοποιήσει δύο τύπους σεναρίων χρήσης (μία αστική και μία μη αστική) που καλύπτουν τουλάχιστον το 64% του συνόλου των σημερινών θανάτων από τροχαία ατυχήματα.

Με βάση τα ευρήματα του έργου, οι νέες τεχνολογίες ασφάλειας και οι μεθοδολογίες αξιολόγησης της ασφάλειας μπορούν, αντί να υστερούν, να σχεδιαστούν παράλληλα με τη νέα κινητικότητα.

Ρόλος ΙΜΕΤ: Στα πλαίσια του έργου SAFE-UP, το ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ εμπλέκεται στις παρακάτω κύριες ερευνητικές δραστηριότητες:

  • Προσδιορισμός των προδιαγραφών του συστήματος και μελέτη εκτίμησης κινδύνων για όλα τα υπο-συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που εμπλέκονται σε κάθε πρωτότυπο σύστημα επίδειξης.
  • Επικεφαλής του συστήματος ενεργητικής ασφάλειας για ευπαθείς χρήστες της οδού (VRUs) που περιλαμβάνει τη μελέτη, ανάπτυξη, δοκιμή και επίδειξη εξατομικευμένης προειδοποίησης ασφαλείας για ευπαθείς χρήστες της οδού μέσω έξυπνων συσκευών, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης και ενσωμάτωσης των εξαρτημάτων των χρηστών με το απαιτούμενο λογισμικό για την εφαρμογή τους σε συνεργατικά ευφυή συστήματα μεταφορών (C-ITS) και το σχεδιασμό του σχετικού συστήματος διεπαφής ανθρώπου-μηχανής.
  • Επικεφαλής των δράσεων κατάρτισης του έργου και υπεύθυνος του εκπαιδευτικού περιεχομένου για διάφορες ομάδες χρηστών με ιδιαίτερη έμφαση στους ευπαθείς χρήστες της οδού, τον καθορισμό της μεθοδολογίας αξιολόγησης της κατάρτισης και την μελέτη αξιολόγησης της κατάρτισης.
  • Συμβολή στον ορισμό των σεναρίων χρήσης του έργου και ειδικότερα στα σενάρια συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας που αφορούν τους ευπαθείς χρήστες της οδού, την αξιολόγηση των επιδόσεων του συστήματος και την επιστημονική δημοσίευση των αποτελεσμάτων του έργου.

 

Υπεύθυνος επικοινωνίας:
Μαρία Πάνου
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
+30 211 1069 550

Στέλλα Νικολάου
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
+30 211 1069 558

Δεσμός για W3C HTML5 validator
Δεσμός για AChecker Web Accessibility Checker
Δεσμός για etsi org
Copyright ® 2017, HH, All rights reserved.